Thursday 1 November 2012

TAHNIAH PERLIS.fm.....


Photo: Persembahan KIK Jab. Penyiaran Malaysia 2012
Berkenalan dengan Kumpulan Harumanis wakil Perlis 
Dari kiri Syuhaimi Kamaruddin, Che Mohd Khairunnizam Omar, Normala Hayati Romli, Rosniza Zainol, Nurulhusna Mohamad Kasim, Izuani Abdul Wahab, Rohana Bachik, Nur Aziah Ahmad, Mohd Fauzi Muhamad Rajuni dan Muhammad Rafiq Abdul Rahman
Kumpulan HARUMANIS dari Negeri Perlis

Percaya atau tidak, keputusan dah ada dah. Kali ni, dengan izin Allah, Kumpulan Harumanis mewakili Jabatan Penyiaran Negeri Perlis telah merangkul kejuaraan dalam Konvensyen Kumpulan Inovasi dan Kreatif (K.I.K.) peringkat Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan 2012. Keputusan diumumkan sat sat dan ini merupakan pencapaian terbaik untuk depa. Sebelum ini, kumpulan ini dah dapat tempat ketiga peringkat Zon Utara Tahun 2011, johan peringkat Zon Utara Tahun 2012 dan tempat ketiga peringkat Jabatan Penyiaran Malaysia Tahun 2012. Kejayaan ini juga berkat usaha tanpa mengenal penat lelah dan jemu serta kegigihan setiap ahli kumpulan.

TAHNIAH KEPADA KUMPULAN HARUMANIS DARIPADA JABATAN PENYIARAN NEGERI PERLIS ATAS KEJAYAAN ANDA YANG TELAH MENGHARUMKAN JUGA NAMA NEGERI PERLIS....!!!

No comments:

Post a Comment