Monday 10 December 2012

PETIKAN MYMASSA : "(KEJAHATAN MEREKA) DAP, PKR, SINGAPURA & PULAU PINANG"

(KEJAHATAN MEREKA) DAP, PKR, SINGAPURA & PULAU PINANG


Seperti yang saya bongkar dua hari lalu berkenaan Lynas, soalan mudah saya ialah adakah kamu mahu mempercayai kaum kafirun seperti Ronnie Liu, Karpal Singh, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Dr. Xavier. Mereka tidak beragama Islam, mereka tiada perjanjian dengan Allah SWT kerana hanya Muslim sahaja yang ada perjanjian dengan Allah iaitu "Ash Hadu Allah Ilaha Illallah, Muhamadur Rasulullah".

Mereka bercakap tentang kesaksamaan dan keterbukaan. Sedap didengar tapi adakah sedap bila kita umat Islam merasainya. Kontrak Pasir di Selangor, berbillion-billion meter padu dikorek dan dijual. Siapa taukehnya Cina atau Melayu. atau Cina DAP atau Islam Pas. Merekalah yang empunya tren, kren, lori, pengisar pasir, penimbang lori, tiket, resit, tol dsbnya...orang Melayu Islam apa dapat, hanya kerja-kerja buruh seperti pemandu lori. 

Jika ada bisnes jual ikan, mampukah orang Islam membuka bisnes yang besar jika tidak dengan bantuan kerajaan. Mereka pula dibantu oleh persatuan-persatuan dan kesatuan-kesatuan, maka merekalah yang menguasai pasaraya-pasaraya besar Giant, Tesco, Carefore dsbnya. 

Nasib baiklah ada Mydin jika masuk waktu solat berkumandanglah Azan di pasaraya Mydin. Apabila DS Najib mengemukakan kedai 1Malaysia , barang-barang diambil di Mydin itupun Cina-Cina DAP dan PKR mengamuk dan marah sakan. Kononnya bisnes mereka terganggu.

Kamu tahu kah, sebelum AES diperkenalkan, Cina-cina ultra-kiasu DAP dan PKR yang dahagakan ringgit-ringgit ini melobi bermati-matian. Bila mereka tak dapat mereka gunakan saluran politik untuk menentang. 

Samalah dengan Air Selangor, oleh kerana ianya kini dibawah Syabas oleh Tan Sri Rozali (Islam), Cina-Cina DAP dan PKR di Selangor menggeletar mahukan bisnes air itu. Kononnya untuk rakyat Selangor, siapakah rakyat Selangor itu yang nak sangat bisnes air ini, sudah tentulah Cina-Cina Ultra Kiasu dalam DAP dan PKR. Mereka mahu memilikinya supaya kilang-kilang haram mereka boleh juga mencuri air-air dari paip-paip besar Syabas. Kamu perasan kah? 

Saya tak boleh beri detail. tetapi kamu berfikirlah. Memanglah BN bukan kerajaan 100% bersih, tetapi sekurang-kurangnya BN memberi ruang dan peluang kepada kita umat Islam. Di Pulau Pinang, kamu nampak sendirilah, gerai-gerai tepi jalan tepi bangunan, kalau empunya nya Islam dihalau macam anjing, kalau Cina-Cina DAP dibiarkan sahaja beroperasi.

Atau kamu pergi Majlis Perbandaran Subang Jaya, pergi tanya kontrak-kontrak MPSJ, orang Islam dapat apa?. Semua dikaut oleh Elizabeth Wong, Ronnie Liu dan kawan-kawan mereka. Ramai orang Islam bankrap kerana tiada bisnes. Pekerja-pekerja Islam di MPSJ dipaksa bekerja untuk Tahun Baru Cina setiap tahun sejak 2009 secara paksa. Pegawai MPSJ meluahkan kepada saya, mereka sudah tidak tahan.

Di Johor dahulu, kamu mahu tahu macamana Cina Singapura menekan kita. Kata mereka, "Ok, kami boleh melabur di Iskandar, tapi kamu mesti benarkan kapal-kapal perang kami terbang di ruang udara kamu, kamu tahulah negara kami kecil"...atau pun "ok, kamu jangan tuntut Tg. Pagar atau kamu mahu Pusat Latihan TLDM di Woodland dengan syarat Bank di Indonesia kamu jual kepada kami (Temasek). Nasib baik ada Tun Dr. Mahathir, senang sahaja "kamu mahu banyak cakap, kita potong air". Itu sudah cukup menggeletarkan mereka. 

Kini mereka meneropong DS Najib dan PRU13, kamu tahu kenapa. Kerana, kalau DS Najib menang besar 2/3, Singapura akan menggelepur bersama-sama Cina-cina Kiasu dalam DAP dan PKR! Mereka mahu DS Najib dan BN dan UMNO dan PAS dikalahkan, dilemahkan dan diperkecilkan. 

Sebab itulah saya sering menasihati, jika kamu menulis dan post apa jua, belajar cara mengelak. Google mahupun Yahoo sudah relocated di Singapura sejak 2008, berpindah dari Israel dan India ke Singapura. Maka jika kamu post sesuatu, mereka boleh kesan dari negara mana, bandar mana, kampung mana, rumah mana, lognitud mana, nombor gps, lokasi rumah, bilik ke berapa, tingkat berapa, komputer jenis apa, IP nombor anda, dan sekaligus wajah kamu. Mereka boleh buat kerana semuanya sudah relocated di Singapura. dengan hanya satu komplen sahaja.

Orang Barat kata, Singapura dan Pulau Pinang ada dua wilayah yang serupa hanya berlainan negara. Pulau Pinang berusaha untuk melepaskan diri dari Persekutuan Malaysia melalui cara-cara Perniagaan, Tekanan, Menghalau, Menguasai Politik dan Ekonomi dan sebagainya, sayang sekali kamu tidak sedar-sedar. 

LGE tidak mahu dan tidak suka kepada Yang DiPertua Negeri Pulau PInang, dia mahu seorang Presiden Pulau Pinang sebagaimana di Singapura. Dia sudah luahkan gambaran ini, carilah dalam tulisan kami terdahulu, jika kamu kata ini spekulatif terserah kamu, asal kamu berfikir.

Di Selangor, Karpal Singh yang anti Islam itu, melalui anaknya Gobind Singh di Puchong mendesak TS Khalid (MB Selangor) kerana orang Islam yang menjalankan tugas  meruntuhkan binaan haram (altar) di Sepang membangkitkan kemarahan mereka. Di Kedah pula, MB Kedah dipaksa taukeh-taukeh Cina dari Singapura melalui DAP meruntuhkan Madrasah Islam.

Kita bersambung jika kamu berminat untuk saya lebih detailkan lagi...

Terima kasih.
 

No comments:

Post a Comment