Thursday 2 May 2013

#PRU13 : DOA KHAS DARI GEREJA JERUSALEM UNTUK PAKATAN RAKYAT

Percaya atau tidak?? Benarkah?? sukar dipercayai namun perkara ini benar berlaku. Tersebar dengan jayanya di Youtube mengenai sebuah video yang dikirim kepada pihak pembangkang oleh Gereja Jurusalem di Israel bagi memberi semangat kepada parti itu dalam menghadapi Pilihanraya ke-13.  Hebat!! sokongan dari Israel!!

Check this out : 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2xlCXo1ZgmY#at=276
 
‘doa’ mereka kepada pembangkang - ‘Malaysia diberkati oleh Tuhan (the Lord), Tuhan berkati Malaysia dan kerajaan barunya’.  Dan ‘kami akan membawa Malaysia bersama’ ‘tiada lagi kegelapan buat Malaysia’ dan lain-lain lagi.
 
wow! apakah ?? 


'doa' ini seolah- olah mengesahkan kemenangan PR. WHAT??! Mengikut mereka, ‘kerajaan baru’ inilah yang merupakan jalan yang benar yang akan membawa Malaysia di bawah keberkatan ‘Tuhan’. OH PLEASE.....!! Terlalu terdesakkah mereka hingga perlukan 'doa' dari gereja israel??

Setelah berjaya menjadi trending di facebook sejak pagi tadi, mari kita lihat reaksi  puak-puak PAS mengenainya.  Seperti yang dijangka, ‘TIDAK PERCAYA!!’.  Alasan terbaik - video telah diedit atau pihak gereja sengaja diupah oleh UMNO. SALAH UMNO JUGAK??
 
fikir rakan-rakan..siapa yang sejak dahulu lagi bersahabat baik dengan mereka?? UMNO ??
FIKIR!!
 
SUMBER DARI RAKAN BLOG :
 
http://mulut-hebiaq.blogspot.com/2013/04/ekslusif-dari-israel-doa-khas-dari.html
 
http://kelateloni.blogspot.com/
 
 

No comments:

Post a Comment