Sunday 5 May 2013

#PRU13 - PENGUNDI HANTU?? PR KANTOI LAGI!!

KECOH SATU MALAYSIA! troopers Pakatan terutama PKR hebohkan BN memberikan IC palsu untuk mengundi dalam PRU13. Melalui sumber tertentu, pihak tertentu berjaya mengesan modus operandi PKR di Kota Kemuning Shah Alam dan Pantai Dalam sebentar tadi.

Maklumat yang diperolehi bahawa rupa-rupanya Anwar telah mengarahkan jentera PKR mencari seramai mungkin orang-orang Bangla, Mynmar dan Indonesia yang baru sampai di Malaysia. Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya telah mencetak beribu-ribu Kad Pengenalan Palsu dan menyerahkan kepada mereka dan wang sejumlah RM500 seorang. WHAT??!!


Taktik yang digunakan- Bangla diupah untuk pergi ke Pusat-Pusat Daerah Mengundi hari ini, berbaris dan kemudian orang-orang PKR tadi pura-pura menangkap mereka kononnya mereka berjaya menangkap pengundi hantu. Padahal mereka yang sediakan pelakon-pelakon itu. HEBAT!! PR JUARA DALAM MEMBUAT PROVOKASI BEGINI!


LOGIKKAH?? JIKA ANDA BANGLA, SANGGUPKAH ANDA BERBARIS DAN PERGI MENGUNDI SEDANGKAN DI LUAR SANA KECOH BAHAWA ISU PENGUNDI HANTU INI DIPERKATAKAN?? SENGAJA SERAH DIRI UNTUK DITANGKAP?? KERJA GILA NAMANYA!! 

TAPI JIKA DIBAYAR..WHY NOT KAN!! :D


Rakyat Malaysia tak bodoh. Dan kita juga tidak akan biarkan mereka terus gunakan isu ini untuk menarik undi. Logikkah jika bangla ini baru tiba 2-3 hari atau 2-3 minggu lalu, bagaimana mereka hendak mengundi jika nama tiada dalam pendaftaran? Isu ini perlu dihentikan! taktik kotor ini kita tidak akan biarkan!!! TIDAK MUNGKIN!! 

ANYWAY GOOD TRY PR!!

Jelas sekali Anwar and the geng dah terdesak! well..itu perkara biasa. 

SPR kena alert di PDM kerana PKR sedang menghantar Bangla, Mynmar dan Indon dengan memberikan IC Palsu dan wang RM500. Mereka akan salahkan SPR!


*** Bangla-Bangla, Mynmar dan Indon yang terpedaya dengan tipu helah PKR kini berada di Balai Polis Briecfield, Ibu Pejabat Polis Shah Alam dan dua orang di Ibu Pejabat Polis, Putrajaya.

*** Pihak SPR telah dimaklumkan hal ini dan Press Conference akan diadakan tidak lama lagi.







No comments:

Post a Comment